In de kantine van vv Kwadijk is er op woensdagochtend vanaf 09:00 gymastiek voor senioren, waarbij onder begeleiding van pianomuziek ritmische en bewegingsoefeningen worden gedaan. Ontspannen en fit blijven is hierbij het credo. Bent u 60+, dan bent U van harte welkom..

Elke 2e woensdag in de maand, van 10:30 tot 11:30 wordt er in de kantine van vv Kwadijk, aansluitend op de senioren gym, een gezellige koffie ochtend georganieerd die voor iedereen vrij toegankelijk is. Koffie en thee met 'wat lekkers erbij' is verkrijgbaar voor een klein bedrag.

Data koffieochtenden:

vanwege covid19 tot nader bericht geen koffieochtenden

Bent u slecht ter been? Laat het ons weten. Dan kijken we samen wie u kan komen we u halen: 06-51280792

Er zijn in Kwadijk een groot aantal verenigingen en clubs, cq maneges die u graag als lid of als deelnemer verwelkomen. Hiernaast staat een (niet complete) lijst, en als u op de naam klikt, wordt u door verwezen naar de website (indien beschikbaar).

Ontbreekt uw vereniging of instantie op deze lijst, stuur dan een mailtje met uw web- of contact adres naar webmaster@dorpsraadkwadijk